Kursusemner

Kursusemner

1.


Personlighedskarakteristik af det `tidstypiske barn`

4.


Forudsætninger for opdragelse: nærvær, samvær, tydelighed

7.


Spilleregler -

`kan-og skal-regler`

10.


Iagttagelse og analyse

13.


Medarbejderen som rollemodel

2.


De mange nye `børnediagnoser`, som f.eks. fighterbørn, bimmerbørn, radarbørn og pejlerbørn. Myter og realiteter

5.


Grænser - og grænser for hvad?

8.


Det kompetente barn, myte eller virkelighed?

11.


Kommunikation i opdragelsen

14.


Den voksnes personligheds betydning 

3.


Hvad er opdragelsesmålene?

6.


Inddragelse

9.


Vejledning, vurdering, sanktion

12.


Gruppens betydning som `opdrager`

Dit emne


Her sammensætter jeg Jeres emne efter behov.

Denne hjemmeside benytter cookies til at analysere trafik og måle effektiviteten af vores kampagner. Læs vores cookiepolitik for at få flere oplysninger om cookies, og hvordan du slår dem fra. Ved at klikke "Acceptér", samtykker du til brugen af cookies.

Accepter